Een belangrijke schakel die volgens mij nogal eens vergeten wordt: de browser.
Ik gebruik normaal gesproken Firefox (enkel voor dit forum niet aangezien ik dan weer moeilijk moet gaan doen met inloggen). Hierop worden (dankzij de extensie noscript) geen script gerund zonder mijn toestemming, ook niet de hatelijke javascripts dus.
Er is toch wat misgelopen met jouw Firefox dan. Al eens geprobeerd om deze er af te gooien, en opnieuw te installeren? Geen enkel probleem met inloggen hier, noch met ingelogd blijven.
Eventjes een misverstandje

Mijn Firefox werkt prima. Ik heb de cookies zo ingesteld dat ze na 3 dagen worden weggegooid.
Ik zou elke 3 dagen opnieuw moeten inloggen wat ik gewoon ambetant vind aangezien ik met IE automatisch inlog.

Bovendien ken ik mijn password van dit forum niet. Ik zou dat kunnen opvragen maar het is makkelijker om voor forums dan maar IE te gebruiken. Voor alle overige websites gebruik ik FF.
Overigens heeft Firefox nog een handige functie voor mensen die meerdere inlognamen en wachtwoorden gebruiken. Je kan met Firefox één hoofdwachtwoord instellen. Wanneer je een website bezoekt waarop jij staat geregistreerd dan vraag FF één keer per sessie dat hoofdwachtwoord en vult FF zelf de inloggegevens in voor alle websites.