Dat maakt weinig verschil voor de gevolgen als ze, zoals enkele dagen geleden in de Kennedytunnel, weer maar eens met 5 vrachtwagens op elkaar knallen.
Natuurlijk zal weer wel een personenwagen de oorzaak geweest zijn, en hielden die vrachtwagenbestuurders, zoals altijd, ruim voldoende veiligheidsafstand van elkaar (zeker wel 5 meter).
Wat de oorzaak is van dit specifiek ongeval weet ik niet maar wat me wel opvalt is dat het wel vaak op dezelfde plaatsen of minstens in dezelfde omgeving gebeurd vele van die ongevallen. Toch wel vreemd dat dit met auto's en andere voertuigen overal gebeurd maar men er meestal geen of weinig media aandacht aan besteed.
Ik dacht echter dat dit topic ging over de gezondheid van de vrachtwagenbestuurders en de werkomstandigheden of ook de familiale omstandigheden en niet nog maar eens een robbertje vitten op diegenen die er het zwarte schaap van gemaakt zijn terwijl die mensen er net zoveel als ieder ander bestuurder op zitten te wachten om in een ongeval betrokken te geraken.