Christophoros
Een forum over sociaal, hoffelijk, vlot en veilig wegverkeer
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Woensdag 23 Mei 2012 - 21:01:16 (GMT-1)

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
39.595 aantal berichten in 3.176 topics door 293 geregistreerde leden
Nieuwste lid: kristiaan
* Startpagina Help Inloggen Registreren
+  Christophoros
|-+  Forumgemeenschap
| |-+  Humor
| | |-+  Zijruiten gestolen
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Zijruiten gestolen  (gelezen 156 keer)
jozef
Administrator
Meer dan expert

Geslacht: Man

Viva Bavaria !

« Gepost op: Maandag 26 December 2011 - 21:26:18 (GMT-1) »

In Nürnberg belde een vrouw de Polizei op met de mededeling dat de zijruiten van haar auto gestolen waren.

De Polizei kwam ter plaatse en verzocht de vrouw om het contact aan te schakelen en de knoppen van de elektrische vensterbediening omhoog te trekken. En zie: daar kwamen de zijruiten weer te voorschijn.

Waar gebeurd: Polizei klärt Rätsel um verschwundene Autoscheiben

"Die Teilnahme am Straßenverkehr erfordert ständige Vorsicht und gegenseitige Rücksicht." (Duitse StVO §1 (1))
bert.covens
Meer dan expert

May we? Mais oui!

« Antwoord #1 Gepost op: Maandag 26 December 2011 - 22:48:56 (GMT-1) »

Grin

Mijn schoonvader was vroeger onderhoudsmechanicien hier bij Bekaert in Hemiksem, tot de fabriek hier enkele jaren geleden definitief gesloten werd.  Een collega van hem, was zo's op een zaterdag moeten opkomen, (opgebiept, GSM bestond toen nog niet).  Hij was gekomen met de Mercedes van z'n schoonvader.  Toen hij buitenkwam, was die Mercedes foetsie.  Politie gebeld.  Toen die ter plaatse kwamen, vroeg 1 van hen: "Menier, 't is toch den dieje daar ni, hé?"  Wat bleek?  Mercedes, dus geen handrem maar een pedaal.  Kennelijk kon de man de handrem dus niet vinden, en hij heeft 'm zo achtergelaten.  De wagen was achter z'n rug natuurlijk weggebold, tot tegen de fietsenstalling, op zowat anderhalve meter van de Schelde.   Cheesy

Mijn vader en ik, hebben in Düsseldorf ook zo 's uren-lang moeten zoeken achter onze auto.  We hadden hem daar geparkeerd aan de beurs.  Maar ik verzeker je: dat zijn dus werkelijk gigantisch grote parkings daar.  Ik dacht dat vader op de parkinglaan-nr gelet had, en omgekeerd.  Enfin, geen van beiden daarop gelet, dus.  's Avonds werkelijk uren-lang lopen zoeken, tot uiteindelijk de overgrote hoop auto's weg waren, en we een groter overzicht hadden over 't geheel ....
« Laatste verandering: Maandag 26 December 2011 - 22:52:46 (GMT-1) door bert.covens » Gelogd
Daffodil31LE
Expert

Pienter Pookje

« Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 27 December 2011 - 19:50:05 (GMT-1) »

Grin

Mijn schoonvader was vroeger onderhoudsmechanicien hier bij Bekaert in Hemiksem, tot de fabriek hier enkele jaren geleden definitief gesloten werd.  Een collega van hem, was zo's op een zaterdag moeten opkomen, (opgebiept, GSM bestond toen nog niet).  Hij was gekomen met de Mercedes van z'n schoonvader.  Toen hij buitenkwam, was die Mercedes foetsie.  Politie gebeld.  Toen die ter plaatse kwamen, vroeg 1 van hen: "Menier, 't is toch den dieje daar ni, hé?"  Wat bleek?  Mercedes, dus geen handrem maar een pedaal.  Kennelijk kon de man de handrem dus niet vinden, en hij heeft 'm zo achtergelaten.  De wagen was achter z'n rug natuurlijk weggebold, tot tegen de fietsenstalling, op zowat anderhalve meter van de Schelde.   Cheesy

Als je geen handrem kan vinden in een auto, dan prak je 'm toch gewoon in z'n versnelling?

Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
bert.covens
Meer dan expert

May we? Mais oui!

« Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 27 December 2011 - 20:04:59 (GMT-1) »

Als je geen handrem kan vinden in een auto, dan prak je 'm toch gewoon in z'n versnelling?

'k Weet het.  En dit was dan nog nota bene een onderhoudsmechanicien.  Enfin, weliswaar niet in een merkengarage maar een fabriek.  Maar toch.  Ook die mannen moeten geregeld werken aan motoren van grote machines....

Zo iemand zou dus idd beter moeten geweten hebben, en 'm minstens in versnelling gezet hebben....
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: