Het valt mij op dat sinds zeer kort, de avatars (alvast voor mijzelf), van jullie niet meer zichtbaar zijn. Op de plaats waar normaal gezien jullie avatar staat, zie ik nu enkel een vierkantje, met een rood kruisje in (afbeelding).
Ik vermoed dat dit het geval is, sedert dat de website zeer onlangs een aanpassing onderging om ook in het Frans en Duits beschikbaar te zijn.....
Het dateert inderdaad van die tijd, toen ik tevens geprobeerd heb om de forumsoftware door een recentere versie te vervangen, waarbij er één en ander misgelopen is.
Het kan echter niet liggen aan de aanpassing van de website, want die staat volledig los van het forum.
Eigenaardig genoeg, zie ik bij Daffodil31LE dan weer wél zijn volledige avatar.....
Het hangt er misschien vanaf of de avatar opgeladen werd, dan wel of hij verschijnt als gevolg van een link naar een andere plaats waar hij zich bevindt.
We gaan nagaan wat we aan de avatars kunnen doen van zodra we er tijd voor hebben, want een dringend probleem is het uiteraard niet, het forum werkt voorlopig zo ook.