Christophoros
Een forum over sociaal, hoffelijk, vlot en veilig wegverkeer
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Woensdag 08 Februari 2012 - 01:24:41 (GMT-1)

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
38.029 aantal berichten in 3.053 topics door 283 geregistreerde leden
Nieuwste lid: popelier michel
* Startpagina Help Inloggen Registreren
+  Christophoros
|-+  Verkeersvragen en -discussies
| |-+  Verkeersbeleid
| | |-+  Heraanleg N141 Kwaadmechelen - Oostham
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Omlaag Print
Auteur Topic: Heraanleg N141 Kwaadmechelen - Oostham  (gelezen 1745 keer)
Rafael
Global Moderator
Meer dan expert

Geslacht: Man

« Antwoord #45 Gepost op: Zondag 25 Juli 2010 - 15:16:00 (GMT-1) »

Als ik de schaal goed ingeschat heb, betreft het afgerond ca. 700 m in Kwaadmechelen en ca. 300 m in Oostham.

Klopt, dat is dan nog in het beste geval. Ik vermoed dat er nog 'gesjoemeld' gaat worden met de echte plaatsing van de borden, zijn ze namelijk goed in.. Zal niet de eerste keer zijn dat er borden ineens wat verder staan dan de dag er voor.

Heeft Wegen en Verkeer (economisch) niets daarop te zeggen ?

Ik heb contact opgenomen met meerdere personen, 't is alleen balen dat het zo lang duurt voor er een respons komt. Als nog iemand tips heeft of hier iets aan te doen is en hoe dan, zijn die altijd welkom Smiley Een oplossing is natuurlijk verhuizen, maar dat is even egoïstisch als de hele gemeente zelf.
bibi585
Meer dan expert

« Antwoord #46 Gepost op: Dinsdag 27 Juli 2010 - 05:05:54 (GMT-1) »

Een oplossing is natuurlijk verhuizen,

Dat moet dan al buiten België zijn want hier is alles overal al jaren zo aan het verzieken.
Rafael
Global Moderator
Meer dan expert

« Antwoord #47 Gepost op: Donderdag 23 September 2010 - 16:01:08 (GMT-1) »

Vandaag reactie gehad op mijn e-mail van 9 juli 2010 gericht aan het onderzoeksbureau (Technum) dat instaat voor de herinrichting van de N141. De reactie kwam niet van dat onderzoeksbureau, maar van de lokale mobiliteitsambtenaar. Het onderzoeksbureau heeft mijn e-mail dus gewoon verder gestuurd, waarschijnlijk omdat ze niet eens wisten waar ik het over had zeker? Mensen toch, wat een gezeik en één grote rotte pot nat. In de reactie worden opeens dingen beweert die nooit gezegd zijn door hen, maar nu opeens beweren ze van wel. Djees. Je zou elke voorstelling door die pummels moeten opnemen zodat ze het later eens niet kunnen ontkennen. Anders moeten wij bij deze maar allemaal beweren dat wij ongelooflijke chauffeurs zijn die nooit een ongeval zullen hebben. Gebeurt dat toch, dan beweren we toch gewoon dat we dat nooit gezegd hebben zeker!

Enige "grappige" aan het verhaal was dat de mail in mijn spambox zat, blijkbaar begint Gmail onzinmails automatisch te herkennen.
bert.covens
Meer dan expert

May we? Mais oui!

« Antwoord #48 Gepost op: Donderdag 23 September 2010 - 16:13:50 (GMT-1) »

Eigenlijk zou je dat moeten filmen.  Dan kan je hen daar nadien mee confronteren.  (doen sommige wetstraatjournalisten trouwens toch ook?)
Rafael
Global Moderator
Meer dan expert

« Antwoord #49 Gepost op: Donderdag 23 Juni 2011 - 17:24:34 (GMT-1) »

Topic nog eens ophalen:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=4P3BOF39

8 jaar sinds de start, project van ruim 13 miljoen euro, maar een oplossing voor hét grootste probleem? Nee hoor! Lekker al de rest verkloten, dan rijden de mensen misschien om en moet er geen oplossing voor het probleem komen.

Noot: KP Gerhoevenstraat zorgt dagelijks voor een ruime file door mensen die linksaf willen.
Pagina's: 1 2 3 [4] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: