Christophoros
Een forum over sociaal, hoffelijk, vlot en veilig wegverkeer
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Donderdag 09 September 2010 - 20:47:32 (GMT-1)

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
28.549 aantal berichten in 2.370 topics door 217 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Marita
* Startpagina Help Inloggen Registreren
+  Christophoros
|-+  Forumgemeenschap
| |-+  Evenementen
| | |-+  Gratis carpoolen met Mazda
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Gratis carpoolen met Mazda  (gelezen 1153 keer)
jozef
Administrator
Meer dan expert

Geslacht: Man

Viva Bavaria !

« Gepost op: Zondag 10 Januari 2010 - 16:07:33 (GMT-1) »

Citaat van: autokanaal.be
Gratis carpoolen met Mazda

Mazda gaat in België carpoolers gratis wagens ter beschikking stellen.

De actie 'Switch your car for one day' start op 20 januari en duurt acht dagen. Tijdens die acht dagen zullen bestuurders om 5.30 uur 's ochtends een Mazda mogen uitkiezen op een (telkens andere) carpool-parking.

De automobilisten zullen tevens koffie en croissants krijgen. Daarna mogen ze met hun Mazda naar keuze naar het werk vertrekken.

Voor alle duidelijkheid: het initiatief gaat uit van het automerk Mazda, en niet van het gelijknamig lid van dit forum.  Cheesy

"Die Teilnahme am Straßenverkehr erfordert ständige Vorsicht und gegenseitige Rücksicht." (Duitse StVO §1 (1))
jo
Meer dan expert

« Antwoord #1 Gepost op: Zondag 10 Januari 2010 - 19:59:20 (GMT-1) »

Lips Sealed
« Laatste verandering: Dinsdag 26 Januari 2010 - 00:28:12 (GMT-1) door jo » Gelogd
benny stinkens
Meer dan expert

Wijs is hij die van een vijand een vriend kan make

« Antwoord #2 Gepost op: Zondag 10 Januari 2010 - 23:10:14 (GMT-1) »

Bij mij is het nog erger, als ik pas om 5u30 een Mazda mag kiezen kom ik te laat  Cry
« Laatste verandering: Maandag 11 Januari 2010 - 21:32:16 (GMT-1) door benny stinkens » Gelogd
bibi585
Meer dan expert

« Antwoord #3 Gepost op: Zondag 10 Januari 2010 - 23:19:27 (GMT-1) »

Bij mij is het nog erger, als ik pas om 5u30 een Mazda mag kiezen kom ik te laat  Cry

Ik ook......om terug naar huis te komen en mijn bakoven op te zetten.  Cheesy Grin Grin Grin
« Laatste verandering: Maandag 11 Januari 2010 - 21:32:39 (GMT-1) door benny stinkens » Gelogd
jozef
Administrator
Meer dan expert

Viva Bavaria !

« Antwoord #4 Gepost op: Zondag 10 Januari 2010 - 23:20:03 (GMT-1) »

Ik denk dat jouw werkgever het niet echt zou kunnen op prijs stellen als je bij hem aankomt met een auto met grote reclame voor Mazda erop...  Grin
« Laatste verandering: Maandag 11 Januari 2010 - 21:33:15 (GMT-1) door benny stinkens » Gelogd

"Die Teilnahme am Straßenverkehr erfordert ständige Vorsicht und gegenseitige Rücksicht." (Duitse StVO §1 (1))
JC
Administrator
Meer dan expert

« Antwoord #5 Gepost op: Zondag 10 Januari 2010 - 23:37:00 (GMT-1) »

Ik denk dat jouw werkgever het niet echt zou kunnen op prijs stellen als je bij hem aankomt met een auto met grote reclame voor Mazda erop...  Grin

Zou het zo erg zijn, er zijn toch links tussen de werkgever van Benny en Mazda, of vergis ik me ?
« Laatste verandering: Maandag 11 Januari 2010 - 21:33:40 (GMT-1) door benny stinkens » Gelogd

"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519
jozef
Administrator
Meer dan expert

Viva Bavaria !

« Antwoord #6 Gepost op: Maandag 11 Januari 2010 - 02:17:56 (GMT-1) »

Zou het zo erg zijn, er zijn toch links tussen de werkgever van Benny en Mazda, of vergis ik me ?

Ik vrees dat de 60-er jaren, toen een Mazda een beter uitgeruste kopie was van een Ford van 20 jaar eerder, voorbij zijn...

Inazuma
Meer dan expert

Figurant in schimmenspellen

« Antwoord #7 Gepost op: Maandag 11 Januari 2010 - 19:08:12 (GMT-1) »

me 2  Wink

Ford is nog maar een minderheidsaandeelhouder in Mazda - tijdens de crisisperiode voor Ford hebben ze een deel van hun Mazda aandelen verkocht.
« Laatste verandering: Maandag 11 Januari 2010 - 21:34:35 (GMT-1) door benny stinkens » Gelogd

benny stinkens
Meer dan expert

Wijs is hij die van een vijand een vriend kan make

« Antwoord #8 Gepost op: Maandag 11 Januari 2010 - 21:38:42 (GMT-1) »

Het kan nog beter hoor  Cool mijn werktas waar mijn "bokes" inzitten is er ééntje van Toyota  Grin
bibi585
Meer dan expert

« Antwoord #9 Gepost op: Dinsdag 12 Januari 2010 - 10:05:44 (GMT-1) »

Het kan nog beter hoor  Cool mijn werktas waar mijn "bokes" inzitten is er ééntje van Toyota  Grin

Cheesy Grin Grin Grin
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: