Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde element nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
't zal wel aan mij liggen, maar ik ga er vanuit dat alle mogelijke technieken kunnen falen. Het lijkt me dan ook zeer aangenaam als deze techniek faalt en je richting een boom stuurt. Of gek begint te doen als je aan het slippen bent en je wil je wagen zelf op de baan houden, terwijl de wagen nét andersom stuurt.
Persoonlijk ben ik tegenstander van alle mogelijke ingrepen die de wagen zelf kan doen, die de veiligheid in gedrang brengen. Net zoals dat auto afremmen bij lage snelheden. Het zal maar eens falen en alles dichtgooien op de snelweg... Nieuwe manier om je irritante collega om het leven te brengen; hack zijn auto...
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde element nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Maak van dat geluidssignaal een scheepshoorn en ze zullen het wel leren om hun richting aan te geven. Richtingaanwijzer lijkt me toch de 'override' op dit systeem, zou anders nogal knallen op de snelweg met inhalen.