Onze eerste gasten waren bibi585 en zijn levenspartnerin. Ze zijn begin mei 2008 met ons meegereisd naar hier, met een bestelwagen en een ruime aanhangwagen, waarmee reeds heel wat van onze spullen konden verhuisd worden. Medio juni 2008 heeft bibi585, als werkelijk zeer deskundige en ervaren vrachtwagenbestuurder, onze verhuis naar hier tot een goed einde gebracht. We zijn hem en zijn levenspartnerin daar nog altijd bijzonder dankbaar voor, en hopen hen hier nog eens te mogen ontvangen, maar dan voor een echte vakantie.
Bijzonder graag gedaan, die ritten waren er 2 zoals ik er reeds velen gedaan heb en hoop er in de toekomst nog velen te kunnen doen.
Is inderdaad ook een klein beetje een aanzet geweest tot de stap die ik onlangs gezet heb.
Ik ben namelijk sinds 1 oktober gestart met een eigen zaak. (website is in de maak)
Namelijk hoofdzakelijk depannage en repatriëring van voertuigen. Mischien moet ik in de buurt wel nog eens een defect- of ongevalvoertuig komen ophalen.
Ook kan ik pakjes/expressdiensten leveren met m'n bestelwagen tot 500kg. (laadvermogen 1025kg en aanhanger 2T onder voorwaarden takeldienst of privè)
Een aantal forumleden hebben hier evenwel al prachtige dagen beleefd. Ze kregen van ons de keuze, gaande van gratis bij ons logeren (geen vijfsterrenhotel, maar voor de meesten bevredigend) tot een kamer in het Intercontinental Ressort Hotel vanaf 250 Euro per nacht en per persoon.
Een prachtige streek en de mogelijkheden zijn voor elk wat wils.
Om dergelijk gratis logement aan te bieden heb ik in ieder geval de mogelijheid niet wegens plaatsgebrek.(4 personen zou nog net lukken)
Leslie en ik hebben telkens totaal belangeloos ons best gedaan om het onze gasten hier zo aangenaam mogelijk te maken, onder meer door hen advies te geven inzake logement, etensgelegenheden, en uitstapmogelijklheden bij elk weertype.
Wij hebben ze bijlange na nog niet allemaal gezien dus zullen we in de toekomst nog wel eens van uw gastvrijheid genieten.
Hier had ik effe wat moeten mikken met de vrachtwagen om zo dicht mogelijk bij de achterdeur te geraken langswaar het lossen het meest aangewezen was.